k o n n i c h i w a ♥ m i n n a ^^

girl - 17 years old - from Czech Republic - loving anime, manga and all asian things - cosplayer - singer - and really crazy person ^^

11/03/2013

Akicon za dvěřmi ^^

Yo minna~

Jááá jsem tu tak dlouho nebyla >.> Úplně jsem zapomněla na svůj blog! Fuuu~ Gomenasai TuT

Od Advíku uběhlo už pár měsíců a příští víkend je Akicon! Strašně moc se tam těším! Doufám, že boj o vstupenky za to stál a řádně si to tam užijeme! 

Jaké beru cosplaye?
Už jsem se zmiňovala minule o Mikase ze Shingeki no Kyojin. Ano, dělám na ní, avšak není 100% jisté že to stihnu. Mám takový problém týkající se bot, kvůli kterým je můj cosplay v ohrožení. Pokud mi totiž nestihnou přijít/nebudou mi tak Mikasa bude až na Animefestu 2014 a to by mě opravdu mrzelo. Když vše půjde dobře, Mikasa bude v SOBOTU

Na pátek máme s Hemi a Saso opět Elfen Lied cosplaye. Diclonius trio is coming!
(Lucy, Nana & Mariko)


V neděli asi už cosplay mít nebudu možná že na sebe hodím Mikasu bez gearů, ale uvidím na místě jak to bude vypadat ^^"

Jak jsem na tom s výrobou?

Prozatím asi takto:
 Chybí zadní část, nátěr, ,,brzdy" na mečích apod.

 Geary budou podle verze z mangy, přesně jak to dělala Asu ^^"

V sobotu bude na Akiconu karaoke soutěž AJ-DO-RU. 
Můžete se těšit (stejně jako na Advíku) na ending ze Shingeki no Kyojin:


A na jednu píseň z OST ze hry Aion - Forgotten Sorrow:

 

Strašně moc se těším, i když u druhé písničky trochu bojuju s textem. :D A také jsem moc ráda, že do karaoke jde tolik lidí ^^ Zájem o účast se zvyšuje, objevují se nové hlasy a já jsem zvědavá na jejich výkony! ^^ Obvzláště se těším na Marionette !

Nu, to je o Akiconu asi tak vše, teď ještě chci dodat mé vyjádření k jednomu komentáři u minulého článku...


  Drahý anonyme, zaprvé si protiřečíš, zadruhé o tom nic nevíš a zatřetí - pokud si myslíš, že mě nějaký koment bez podpisu rozhodí, tak jsi na omylu. 

  Ahri mám v plánu už rok, jenom jsem nejdřívě udělala BRS, kterou jsem, jak jsi jistě dovedl/a postřehnout, měla už na Akiconu'12, to znamená, že jsem ji měla dříve než Teru. Well, zároveň je celkem škoda, že je mi jedno kdo a kdy si jaký cosplay udělal :D Podívej se na "TONS OF HATSUNE MIKU" a pak mi piš že jsem neoriginální. Já si cosplay alespoň dokončila do detailů, ne jako většina BRS co jsem kdy viděla. ^^ Ať si to každý dělá jak chce. I don't care. Nu, a s Týnkou se známe, a myslím, že s tím nikdo žádný problém nemá. A pokud nesleduješ světové cosplayery, tak je mi jasné že hned soudíš moje ,,kozy". Ono je spousta způsobů, jak si poprsí na cosplay zvětšit, takže no stress, opravdu jsi mě od ničeho neodradil/a, jen jsi mi dokázal/a svou naprostou demenci, která nikoho nezajímá (jen pro příště si to uvědom, pls). 

  A přátel mám dost, neboj se ^^ Je vidět že o mě nevíš vůbec nic ^^

Pac a pusu, děkuji za tvé bezduché vyjádření :D

Nu, z toho vyplývá jedinné - haters gonna hate and... i still don't care :D :D

Toto je pár mích cosplay snů aneb LoLko everywhere ^^"

Doufám, že si anonym zase zahejtí ^^" :D

Pokud jstě to dočetli až sem, tak vám moc děkuji, můžete sem hodit i komentář - byla bych moc ráda ^^"

2 komentáře:

  1. určitě se vyfotíte se Saso a Hemi v cosplayích že? :3

    OdpovědětVymazat
  2. Oyoyoyoy Honey :3 já ani nevěděla...že máš blog!! >.< pf budu tě stalkovat :3 a ten anonym.... omfg :D:D ty budeš sexy Ahrinka :O a nic proti Teru,ale BRS máš nejlepší,co jsem kdy viděla v čr :) Saso ˇ^ˇ <3

    OdpovědětVymazat